Online bieden
-
- Wat is online bieden?
- Ik ben ondernemer. Kan ik online bieden?
- Waar kan ik de open- en sluitdatum van een online biedprocedure terugvinden?
- Ik kan geen online bieding uitbrengen. Hoe kan dat en wat moet ik doen?
- Ik wil naar de “volgende stap” tijdens het uitbrengen van een online bieding, maar ik kan niet verder. Hoe kan dat?
- Hoe werkt SMS verificatie?
- De SMS verificatie werkt niet, wat moet ik doen?
- Ik kan mijn online bieding niet bevestigen. Hoe kan dat?
- Wat is een ‘dubbel klik’ bij online bieden?
- Ik heb een online bieding gedaan, kan ik deze nog verlagen?
- Kan ik mijn bieding verhogen?
- Ik heb een verkeerd document geüpload, kan ik dat nog aanpassen?
- Moet ik nieuwe documenten uploaden bij het verhogen van mijn bieding?
- Ik heb een verkeerde online bieding uitgebracht, kan dit nog teruggedraaid worden?
- Kan iedereen zien welke online bieding ik heb uitgebracht?
- Wat is de digitale kluis bij online bieden?
- Hebben jullie inzicht in de door mij uitgebrachte online bieding en de digitale documenten vóór de afloopdatum van een openbare inschrijving?
- Hoe lang worden de door mij geüploade bestanden opgeslagen bij online bieden?
- Hoe en wanneer word ik op de hoogte gebracht bij online bieden van de uitslag van de gunning?
Send any other questions by email to biedboek@rijksoverheid.nl